luni, 14 decembrie 2020

O haină sau un pahar de apă*

,,Doamne , eu sunt un nimeni şi un nimic în această lume, Tu eşti tot ceea ce am eu, Tu eşti Raiul meu, Tu eşti Împărăţia mea Cerească, Tu eşti Viaţa mea veşnică, Adevărul meu veşnic, Dreptatea mea veşnică. Toate acestea mi le dai şi eu sunt al Tău.” (Cuviosul Părinte Iustin Popovici)*



Într-o noapte rece, un un om mai înstărit a întâlnit un biet bătrân, afară.
L-a întrebat:
"Nu simți că este frig afară și nu porți nici un palton"?
Bătrânul a răspuns:
"Nu am, dar m-am obișnuit cu asta".
i-a răspuns:
"Așteaptă-mă. Am să intru acum în casa mea și am să-ți aduc unul.
" Bietul bătrân a fost atât de fericit și a spus că îl va aștepta.
Bărbatul a intrat în casă , a luat haina , însă vorbind l-a telefon a uitat pe bătrân.
Dimineața, și-a amintit de acel biet bătrân și a ieșit să-l caute, dar l-a găsit mort din cauza frigului.
Lângă bătrân era lăsat un text plin de brumă :
"Când nu aveam haine calde, am avut puterea de a lupta cu timpul rece, pentru că eram obișnuit cu asta, dar când mi-ai promis că mă vei ajuta, m-am atașat de promisiunea ta și asta mi-a luat puterea de a rezista."
Nu promite nimic, dacă nu-ți poți păstra promisiunea.
S-ar putea să nu însemne nimic pentru tine, dar ar putea însemna TOTUL pentru altcineva, chiar viața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

BIBLIA ORTODOXĂ